Parapsikoloji
Hoşgeldiniz..Lütfen üye olunuz..

Parapsikoloji

      ParapsikolojiHoşgeldiniz : Misafir
En son ziyaretiniz :
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Ateşi elle tutmak!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Ateşi elle tutmak!!!   C.tesi Eyl. 26, 2009 9:12 am

arkadaşlar şimdi bir mum yakıyoruz ellerimizi mum alevinin yanlarında minimum 5 dk tutuyoruz sonra ellerimizde biriken ısı enerjisini ellerimizi birbirine sürterek topluyoruz

en çok ısınan elimiz hangisiyse onu seçiyoruz onu kapatıyoruz bütün ısı enerjisini ellerimizde topluyoruz ellerimizi açarken ellerimizdeki ısı enerjisini dışarı vurmayı düşünüyoruz

bu tekniği en az bir hafta uyguladıktan sonra gerçek olma payı var Very Happy

alıntıdır...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Ptsi Kas. 02, 2009 7:20 pm

bu tekniği en az bir hafta uyguladıktan sonra gerçek olma payı var Very Happy xDD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Salı Kas. 03, 2009 1:24 pm

gerçek ama pyrokineside biraz ilerilerin denemesi önerilir Very Happy

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
HydroKinetic
Acemi
Acemi
avatar

Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 253
Bükme Gücü : 12
Kayıt tarihi : 26/09/09
Yaş : 22
Nerden : Cowen

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Salı Kas. 03, 2009 6:01 pm

evet ileri bi teknik
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.intikal.org
K4 ~
Acemi
Acemi
avatar

Kova Domuz
Mesaj Sayısı : 399
Bükme Gücü : 5
Kayıt tarihi : 20/03/10
Yaş : 21
Nerden : www.fvam.tr.cx

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Perş. Nis. 15, 2010 9:55 pm

zor bi teknik internette videosunu görmüştüm ama ateş pek inandırıcı değildi. Konsantrasyon kaçarsa elinizi yakma gibi bi riskinizde var. Bunu başarırsanız ve amatörseniz kendinizi riske atmaya değmez bence afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.facebookvideobulucu.tr.cx
m_e_akbulut
Alışan
Alışan
avatar

Boğa Domuz
Mesaj Sayısı : 212
Bükme Gücü : -4
Kayıt tarihi : 24/04/10
Yaş : 22
Nerden : gelip nereye gidiyoruz...

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Salı Haz. 29, 2010 8:45 pm

bu teknik gerçek olabilir fenomen programında biri yapıyordu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
isox96
Alışan
Alışan
avatar

Kova Domuz
Mesaj Sayısı : 150
Bükme Gücü : 0
Kayıt tarihi : 27/06/10
Yaş : 21
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   Salı Haz. 29, 2010 8:50 pm

Bu teknik falan olamayacak kadar kolay bence.Şener şen bir filminde diyordu ya acı yok çekirge acı yok.Onun gibi Very Happy.Aynen ellerinizi 5 dakika ısıtın gözlerinizi kapayın ve sizin elinizin de ateşten olduğunu düşünün ellerinizin yandığını düşünün sonra mum alevine tutun sizin ateşinizle o ateşin birleşip büyüdüğünü düşünün.İlk denemenizde yaparsınız ben yaptım.Ancak 3 dakikaya kadar zaten konsantrasyonunuz gider eliniz yanabilir o yüzden kısa kesin Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Ateşi elle tutmak!!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Ateşi elle tutmak!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tıp Fakültesi
» AYAKTA DURMAK YETMEZ,AYAKTA TUTMAK LAZIM...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Parapsikoloji :: ELEMENTAL KİNEZİ :: PYROKİNEZİ-
Buraya geçin: