Parapsikoloji
Hoşgeldiniz..Lütfen üye olunuz..

Parapsikoloji

      ParapsikolojiHoşgeldiniz : Misafir
En son ziyaretiniz :
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sınavvımm

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Sınavvımm   Cuma Tem. 02, 2010 12:39 am

Arkadaşlar saat 00.00'ı geçtiği için artık günlerden Cuma sayılır ve bu gün saat 10:00'da benim sınavım var artık bi dua edersiniz Very Happy 2 gelse yeter karneye yani 2'lik dua edin en az Very Happy bide sonra pazartesi günü sınavım var onun için ayrı dua isterim xD Kalpten edin ha Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
nevroz
Alışan
Alışan
avatar

Yay Horoz
Mesaj Sayısı : 117
Bükme Gücü : 2
Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş : 23
Nerden : bilebilirdim ki?

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Cuma Tem. 02, 2010 10:26 am

Bu gün benimde sınavım var. Ortalama yükseltme mi ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
K4 ~
Acemi
Acemi
avatar

Kova Domuz
Mesaj Sayısı : 399
Bükme Gücü : 5
Kayıt tarihi : 20/03/10
Yaş : 21
Nerden : www.fvam.tr.cx

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Paz Tem. 04, 2010 7:50 pm

umarım başarılı olursunuz study ders çalışın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.facebookvideobulucu.tr.cx
nevroz
Alışan
Alışan
avatar

Yay Horoz
Mesaj Sayısı : 117
Bükme Gücü : 2
Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş : 23
Nerden : bilebilirdim ki?

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Paz Tem. 04, 2010 7:51 pm

O bitti bile. Yarın yine var benim Very Happy.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
HydroKinetic
Acemi
Acemi
avatar

Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 253
Bükme Gücü : 12
Kayıt tarihi : 26/09/09
Yaş : 22
Nerden : Cowen

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Ptsi Tem. 05, 2010 1:02 pm

benim iki rersim zayıftı. büyüyle kyrtardım ikisinide. şimdi yatıyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.intikal.org
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Ptsi Tem. 05, 2010 4:54 pm

4 Dersten sınava girdim Ortalama Yükseltme için 2 olan dersi 1 yaptım Very Happy neyse şimdi 1 tane ders kaldı "Din dersi" xD Bunu geçersem geçiyorum sınıfı yoksa sınıfta kalıcam geçiyodum ne güzel Very Happy


En son ReNeGaDe tarafından Salı Tem. 06, 2010 10:35 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Salı Tem. 06, 2010 8:41 pm

e dinide geç bi zahmet ve forumda bu tür yazılar yasak...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
nevroz
Alışan
Alışan
avatar

Yay Horoz
Mesaj Sayısı : 117
Bükme Gücü : 2
Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş : 23
Nerden : bilebilirdim ki?

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Çarş. Tem. 07, 2010 8:04 pm

kaula demiş ki:
e dinide geç bi zahmet ve forumda bu tür yazılar yasak...

Yasak mı? Neden ki?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Çarş. Tem. 07, 2010 8:57 pm

nevroz demiş ki:
kaula demiş ki:
e dinide geç bi zahmet ve forumda bu tür yazılar yasak...

Yasak mı? Neden ki?

Dua edin vs.Gibi...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
nevroz
Alışan
Alışan
avatar

Yay Horoz
Mesaj Sayısı : 117
Bükme Gücü : 2
Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş : 23
Nerden : bilebilirdim ki?

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Perş. Tem. 08, 2010 11:34 am

Hmm anladım. ReNeGaDe sil onu Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   C.tesi Tem. 10, 2010 7:13 pm

ii be geçti zaten artık sınav Very Happy 100 aldım Very Happy o kadar da dinsiz değilmişim demekki Very Happy o hocayı bi bulsam zaten Evil or Very Mad Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Paz Tem. 11, 2010 7:57 pm

ReNeGaDe demiş ki:
ii be geçti zaten artık sınav Very Happy 100 aldım Very Happy o kadar da dinsiz değilmişim demekki Very Happy o hocayı bi bulsam zaten Evil or Very Mad Very Happy

E geçtinmi sınıfı yani ?? ... Very Happy ...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Sınavvımm   Paz Tem. 11, 2010 8:24 pm

Ehımm Very Happy Tapkide gçtim Very Happy Herkese teşekkürler Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sınavvımm   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sınavvımm
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Parapsikoloji :: MOLA :: SOHBET-
Buraya geçin: