Parapsikoloji
Hoşgeldiniz..Lütfen üye olunuz..

Parapsikoloji

      ParapsikolojiHoşgeldiniz : Misafir
En son ziyaretiniz :
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 sbs nasıl

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
HYDROKINESIS MASTER
Alışan
Alışan
avatar

Oğlak Domuz
Mesaj Sayısı : 110
Bükme Gücü : 1
Kayıt tarihi : 24/08/09
Yaş : 21
Nerden : önemli olan nerden değil nereye sorusudur

MesajKonu: sbs nasıl   C.tesi Haz. 05, 2010 2:50 pm

arkadaşlar bugün 8 yarın yedi sbs si var yanlışları paylaşalım
iddia ediyorum en inek benim
kağıdımı kontrol ettirdik
toplam 1y (fen)
1b (ing)
gerisi full
494 puan alıcam hesaplara göre şu anda çok mutluyum.
6- 490 dı
7- 461
8-494 oldu Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
K4 ~
Acemi
Acemi
avatar

Kova Domuz
Mesaj Sayısı : 399
Bükme Gücü : 5
Kayıt tarihi : 20/03/10
Yaş : 21
Nerden : www.fvam.tr.cx

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   C.tesi Haz. 05, 2010 6:51 pm

6-493
7-483
8-492

Sen yedide batırmışsın ama geneli iyi hangi okula gitmek istiyon ben kabataş ya da istanbul lisesi afro Bu arada sınavdan sonra canlı yayındaydım tv8 Very Happy afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.facebookvideobulucu.tr.cx
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   C.tesi Haz. 05, 2010 6:56 pm

hey allahım ya xD gençler süpersiniz gerçekten bu kadar zeki beklemiyodum xD biz 6. sınıfta girmedik, 7. sınıfta 373 8. sınıfta 353 filandı azdı yani xD Düz liseye anca gittim xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
HYDROKINESIS MASTER
Alışan
Alışan
avatar

Oğlak Domuz
Mesaj Sayısı : 110
Bükme Gücü : 1
Kayıt tarihi : 24/08/09
Yaş : 21
Nerden : önemli olan nerden değil nereye sorusudur

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   C.tesi Haz. 05, 2010 8:12 pm

geçmiş olsun Very Happy
bu arada ben istanbul istiyorum
manisadayım ama bakcaz artık 400 kmcik Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   Paz Haz. 06, 2010 8:43 am

ReNeGaDe demiş ki:
hey allahım ya xD gençler süpersiniz gerçekten bu kadar zeki beklemiyodum xD biz 6. sınıfta girmedik, 7. sınıfta 373 8. sınıfta 353 filandı azdı yani xD Düz liseye anca gittim xD

Bendeya kopmuş gitmeişl bunlar Very Happy ...ReNeGaDe intihar mı etsek n'psak Very Happy ...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
ReNeGaDe
Alışan
Alışan


Balık Domuz
Mesaj Sayısı : 199
Bükme Gücü : 4
Kayıt tarihi : 02/11/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   Paz Haz. 06, 2010 9:09 am

Very Happy Edek edek arkadaş bune 490 alıyo ben hayatımda 490 diye bi puan görmemiş adamım xD karnemdeki ders ortalamalarını toplasam 500 yapmaz xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://teknogamespawn.blogspot.com
HYDROKINESIS MASTER
Alışan
Alışan
avatar

Oğlak Domuz
Mesaj Sayısı : 110
Bükme Gücü : 1
Kayıt tarihi : 24/08/09
Yaş : 21
Nerden : önemli olan nerden değil nereye sorusudur

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   Paz Haz. 06, 2010 9:59 am

o daha güzel Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nevroz
Alışan
Alışan
avatar

Yay Horoz
Mesaj Sayısı : 117
Bükme Gücü : 2
Kayıt tarihi : 22/11/09
Yaş : 23
Nerden : bilebilirdim ki?

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   Paz Haz. 06, 2010 10:41 am

Ben OKS'ye girmiştim tam 400 puan yaptım. Haydar Akın Anadolu Teknik'te okuyorum şu an.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kaula
Admin
avatar

Yengeç Domuz
Mesaj Sayısı : 413
Bükme Gücü : 17
Kayıt tarihi : 22/08/09
Yaş : 22
Nerden : Nereyee :D ...

MesajKonu: Geri: sbs nasıl   Paz Haz. 06, 2010 11:14 am

ReNeGaDe demiş ki:
Very Happy Edek edek arkadaş bune 490 alıyo ben hayatımda 490 diye bi puan görmemiş adamım xD karnemdeki ders ortalamalarını toplasam 500 yapmaz xD

Bende ya o puanı anca mat dersinde hoca bi problem yazdğında görürüm Very Happy ...

_________________
*Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa. Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa Wink W.shakpeare..

αηcαк ƒiкiя∂iя ναяℓιğιη, gєяiѕi єт νє кємiктiя вiя уιğιη!

Bi tıklayın lvl atlıyım
Buna kesinlikle tıkla...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://psisikgenclik.free-boards.net
Sponsored content




MesajKonu: Geri: sbs nasıl   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
sbs nasıl
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Farmville nasıl oynanır? Öğrenmek isteyenler buraya
» MeMLeKeTiNiZiN ŞiVeSi NaSıLDıR ?
» Vücudumuzda Hiç Ağrı Hissetmeseydik
» OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ METİNLER

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Parapsikoloji :: MOLA :: SOHBET-
Buraya geçin: